Tygodniowe jadłospisy na przetrwanie koronawirusa

Sytuacja jest teraz trudna i ja jestem za pozostaniem w domu, ale trudno jest żyć bez potrzebnych rzeczy i minimalne zakupy należy zrobić. Z tego powodu  przygotowałam dla Was 2 jadłospisy do pobrania KLIKNIJCIE TU 1600 kcal i 1800 kcal, abyście miały zaplanowany cały tydzień posiłków, zrobiły listę niezbędnych produktów, szły do sklepu z listą, brały rzeczy z listy i nie kręciły się po sklepie w poszukiwaniu produktów 🙂 Pozowali to ograniczyć ilość pobytów w sklepie i czas zakupów.

Myślę i mam nadzieję, że to bardzo ułatwi sprawę i ograniczy Wasz czas w sklepie. Jadłospisy są bogate w owoce i warzywa, bo teraz trzeba szczególnie zadbać o odporność. 

Kaloryczność jest odpowiednia dla kobiet, bo zazwyczaj tyle wynosi zapotrzebowanie kaloryczne, a w obecnym czasie mamy dość ograniczoną aktywność fizyczną. 😉  Dieta jest dla osób zdrowych, zawiera gluten i nabiał.

Jeżeli podoba Wam się taki pomysł, udostępniajcie i oznaczajcie znajomych. 🙂 

Buziaczki, trzymacie się zdrowo,

Klaudia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *